torstai 17. toukokuuta 2012

Haaste 11 kysymystä

Osallistun tälläiseen haasteeseen, jonka bongasin selatessani blogeja ja eksyin kivaan blogiin täällä netin ihmeellisessä maailmassa. Täältä löytyy tämä haaste; http://ihanaunelma.blogspot.com/2012/05/11-kysymysta-haaste.html#comment-form. Kiitos tästä Aino-Kaisa sinulle ja tässä tulee minun vastaukset..


1. Mikä on sellainen asia jonka haluaisit tehdä, mutta et ole varma teetkö sitä ikinä?
- Aika pahan pistit, haluaisin oman pienen puutarhan iha parvekkeelleni. Sellaisen missä kasvattaa yrttejä. Kukkia minulla on parveekkeella ruukuissa. :D

2. Juotko kahvia? Jos juot, miten? Jos et, mikä on sinun kahvisi?
- Juon kahvia ja juon kahvini aina kevyt maidon kera :D Iittalan Teema-mukista tai muumimukista, niistä se maistuu parhaalle.

3. Mitä syöt aamiaiseksi?
- Jogurttia ja leseitä useimmiten. Leipää ja hedelmää. Pari kupillista kahvia.

4. Mikä on asia josta olet ylpeä itsestäsi?
- Olen kummitäti 7-vuotiaalle tytölle, siskon ihana prinsessa.<3

5. Mitkä asiat ärsyttävät sinua? Miten toimit?
- Inhoan ihmisiä, jotka valittavat ja ovat aina negatiivisia. Olen sanonut siitä heille, että turha valittaminen saa loppua. En ystävänä jaksa turhaa valittamista kuunnella.

6. Kuka on sankarisi? Ketä ihailet?
- Varmaanki menee tonne urheilupuolelle, hyviä huippu-urheilijoita on minulla monta, joiden saavutuksia aina ihailen (pesäapllon saralla)

7. Mitä teet työksesi? Jos et halua vastata kysymykseen kerro vain lapsuuden uraunelmastasi?
-Kaupan kassaneitinä. :D

8. Pyöräiletkö, rullaluisteletko ja käytäkö julkisia?
-Ajan Toyota Carinalla, pyöräilen ja välillä kuljen myös bussilla/junalla, jos matkustan.

9. Mitkä ovat lempisarjojasi?
-Aika pahan pistit, katson niin vähän mitään... No poliisit Jim-kanavalta ja sisustusohjelmiin oon koukussa. :D

10. Mikä on lempi vuodenaikasi, miksi?
- Ehdottomasti olen kesäihmminen ja vielä heinäkuun lapsi. Rakastan lämpöä (ei liian kuumaa sellaista) ja itsepoimittuja mansikoita, namnam. :D

11. Milloin ja miksi aloitit bloggailun?
-2010 tais olla.. halusin jakaa muillekin pieniä paloja arjestani ja askarteluistani.

Nyt on minun vuoro laittaa sinulle kysymykseni. :D Jätä blogissa minulle kommenttia, jos osallistut.

1. Mainitse 5 asiaa, mitä kulkee käsilaukussasi mukana?
2. Oletko laukkufriikki? käytätkö asusteita? (esim.korut, huivit..)
3. Lempiherkku, mitä teet usein?
4. Paras lomamuisto?
5. Keräätkö mitään? mitä?
6. Miten vietät mielelläsi vapaa-illan?
7. Oletko pohdiskelija, romantikko vai koko ajan menossa?
8. Valitse näistä yksi ja kerro mitä valmistaisit tästä itse?
- Valion maustettu rahka
- Juustoraaste
- Mansikat
9. Otatko mielelläsi valokuvia? millainen kamera sinulla on käytössäsi?
10. Kenet ottaisit mukaasi autiollesaarelle?
11. Lempikukkasi?

1 kommentti: